service

Vacature Senior Service Manager

Voor je verder leest

Jaarcontract, hierna vast dienstverband
Rotterdam
Functie
Manager
Opleidingsniveau
HBO
Werkervaring
10+ jaar

Ben jij dagelijks bezig om de klantverwachtingen excellent te managen en te overtreffen binnen een project organisatie die maatwerk software apllicaties met impact weet op te leveren. Dan komen wij graag met jou in contact. Het gaat goed met Finalist en wij willen ons service managent team uitbreiden met een senior collega.

Perry van Dijk over zijn werk als service manager

Bij Finalist start je je dag op 1 van onze kantoren, klantlocatie(s) of vanuit je eigen werkplek met een (mobiele) scrum sessie. Na de scrum werk je zelfstandig aan je agile projecten, je bent baas over je eigen agenda en krijgt energie van werken in teamverband.

Samenwerken

Onze development  teams zijn vaak samengesteld uit een team van Finalist en Architecten / Ontwikkelaars / Product Owners van de klant die samen tot resultaat weten te komen. Je Finalist collega's zijn experts in maatwerk software ontwikkeling en -integratie van IT systemen. Ze houden van espresso, tafelvoetbal  (op kantoor tussen de bedrijven door) een biertje op de vrijmibo en allerlei soorten muziek op hun draadloze koptelefoon tijdens werkuren.

Ons klantenbestand zit voornamelijk in de Zorg, Welzijn, Onderwijs en Finance. Ons werkveld gaat van diepe database ontsluiting tot het ontwerp en implementatie van de UX en alles wat daartussen zit. Java development is hierbij de rode lijn. 

Momenteel zoeken wij een nieuwe collega die als Senior Service Manager aan de slag gaat

Je gaat in deze rol nauw samenwerken met projectmanagement, architecten en technische & functionele leads. Je komt tot seervice oplossingen die flexibel, schaalbaar zijn en voldoen aan de bedrijfsbehoeften van onze klanten.

  • Je leidt en inspireert teams om een gebruikerservaring van wereldklasse en klantenondersteuning te bieden;
  • Je levert belangrijke klant- en marktinzichten, deelt  inzichten en vindt innovatieve manieren om impact te genereren binnen ons Customer Experience-team;
  • Je bepaalt de richting voor onze klanten ondersteuningsstrategie door het bouwen van cross functionele relaties, zowel intern als extern;
  • Je bent de beheerder van de analyse van data over klanttevredenheid, QA-prestaties en escalaties van ondersteuning;
  • Je behaald moeiteloos de driemaandelijkse doelstellingen en weet ze te overtreffen.

Technologieën die wij gebruiken

  • Java / Spring framework and related technologies;

  • Liferay;

  • Drupal;

  • Red Hat Middleware stack;

  • Apache Camel, Soap, rest, Json, XML, Xlst, Xpath;

  • Modern Front end technologies;

  • Message routing, queuing and transformation;

  • Application performance monitoring en tuning;

  • Oracle, Datomic, MySQL, PostgreSQL combined with JPA/Hibernate.

Wij bieden

  • De gelegenheid om vakgerichte conferenties bij te wonen

  • Een flexibele werkomgeving

  • Een omgeving die creativiteit en groei bevordert

  • Baanbrekende technologie en de juiste technologische hulpmiddelen voor iedere klus

  • Wij investeren in de groei (leren) van medewerkers met minimaal 5 onderwijsdagen per jaar;

  • Transparante financiën en strategie

  • Een marktconform basissalaris met winstdeling;

  • Keuze in uw hoeveelheid vakantiedagen. (basis = 20 maar 5 of 10 dagen zijn bij te kopen);

  • Volledige pensioenplan 100% betaald door Finalist als werkgever;

  • Een laptop (windows of apple) en een mobiele telefoon;

  • Plezierige en makkelijk bereikbare kantoren naast NS-stations in; Amsterdam, Eindhoven, Maarssen, Rotterdam.

  • Flexibiliteit voor remote teams

Wie wij zijn

Wij zijn Finalist. Een innovatieve snelgroeiende technology integrator, gepassioneerd over ons werk en de oplossingen die wij samen creëren. Bij Finalist dagen we elkaar uit om te komen tot excellente technologische en bedrijfsoplossingen voor onze klanten.

Finalist is een uitstekende werkomgeving voor creatieve zelf-starters. We graven dieper, omarmen en bevorderen verandering en houden ervan onze klanten en partners te helpen in de strategische richting(en) die hun online communicatie positief zullen beïnvloeden. Samen creëren we een betekenisvolle impact op onze huidige en toekomstige samenleving.

Portret Fabian de Rijk

Sound of Tim van der Schoot

Portret Joe Tran

Share this page